Publicat al Diari de Girona (13 de gener de 2013)
Barcelona-Girona-Figueres... França. Si una cosa ha quedat clara aquests dies és que l'alta velocitat té dues estacions a les comarques de Girona: la de la capital i la de Figueres. No és freqüent que una ciutat tan petita tingui parada d'alta velocitat. Aquests dies d'inauguracions en què l'alcalde posterior a Armangué ha sortit catapultat cap a la fama, és de justícia reconèixer que la tenacitat obstinada de Joan Armangué va fer que Figueres estigui en el mapa de l'alta velocitat.
Si algú vol insistir en dir-li estació de Vilafant em sembla molt bé, encara que personalment no sabria dir on comença Vilafant i on acaba Figueres. El que no és tolerable és que es digui que no està al centre de la ciutat. Algú s'ha dedicat a calcular on hi ha més milers d'habitants, si on hi ha l'estació TAV o al costat de la vella del tren convencional? A més a més, a quants minuts a peu de la Rambla estaria l'estació del TAV si s'hagués permès fer l'avinguda que va ser un dels elements que li va costar la reelecció a Armangué? Una altra cosa és que no s'hagi resolt la correspondència de les dues estacions.
Ramon Iglesias
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada